Vull enamorar-me
Fa cosa d'un any que tinc la sensació de què necessito tenir una parella estable: una noia a qui pugui explicar les meves coses, fer coses junts, tenir molta intimitat,etc.
El problema és que sóc una mica tímid al principi. A més aquest any he començat la universitat, però la cosa no te pinta que vagi a millorar xD
Estrella Dorca

Hola!
Em sap greu dir-te que quan ens posem com a objectiu "trobar l'amor" o "tenir parella", les coses no acaben d'anar bé del tot. Són objectius poc realistes i difícils de controlar.
Les persones estem constantment en moviment i relacionant-nos els uns amb els altres, i en aquests moviments sol aparèixer una persona que ens crida l'atenció, ens fa sentir bé i per qui sentim certa atracció (física i mental). I llavors apareix tota l'aventura del flirteig i la consolidació (o no) de la relació.
Per tant, jo et recomano que no et centris en buscar parella ni en valorar cada persona que coneixes com una "possible parella". Centra't en conèixer gent, conèixer els seus interessos i practicar conversa. Així també t'aniràs sentint més segur mica en mica, de manera que serà més fàcil que la gent et pugui conèixer tal com ets.
Posa't com a objectiu conèixer una persona nova cada mes. On la pots trobar? Doncs a qualsevol lloc! A les xarxes, a la uni, amics dels teus amics, la teva veïna... estem tots connectats! Queda-hi per fer-hi un cafè o alguna activitat i així podràs valorar si aquella persona t'interessa a la teva vida o no.
Una vegada comencis a disfrutar de la teva vida, de qui ets i del que fas, veuràs com et sentiràs més a gust amb tu mateix i serà més senzill conèixer altres persones interessants.... ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25