Potser soc jo pero nsss...
Aveure primer d tot bones festes i bon any nou!❤
Buenu la cosa es que fa gairebe 2 anys quan jo tenia 16 un amic de 17 es va pillar molt de mi i jo tmb dell...em va costar moltssim superarho pero finalment ho vaig fer del tot. Ell ara ha trobat novia i jo no estic celosa ni res! El veig com a amic 100% el problema es que sempre qe ens veiem com a que tunteja molt amb mi! A sacuuu! I jo em pregunto...mho fa com a amic o es que sha tornat a pillar una miketa? Pro es tot molt confos pk ell te novia i es molt lleial amb las tias...tinc un cacau mental...
La cosa es ; que puc fer per no tornarme a pillar dell( ja qe u vaig passar molt mal) pro sense distanciarme dell?
Petuneets guapuus❤
Estrella Dorca

Hola!
Moltes gràcies i igualment per tu! Espero que estiguis passant unes bones vacances de Nadal!
Pel que fa a la teva consulta, has de tenir clar que ell ja ha escollit amb qui vol estar. Té parella i tu mateixa dius que és molt lleial, per tant, hi ha dues possibilitats:
• a) ell és amable i tu "mal interpretes" els seus gestos
• b) tonteja amb tu tenint nòvia
Si és l'opció "A", hauràs de convèncer-te a tu mateixa que la vostra relació és d'amistat i que l'atracció que sents tu no és recíproca. Em demanes com evitar penjar-te sense distanciar-te... .i això és una mica complicat. L'ideal seria que tinguis altres persones amb qui quedar i compartir els teus pensaments, així potser t'obriries a altres persones i ell passaria en segon terme.
Si es tracta de l'opció "B"... hauràs de valorar quin pas vols fer tu: si vols ficar-te al mig de la relació o bé si prefereixes deixar-li les coses clares. Parla amb ell i demana-li explicacions. Si per ell només és un joc, també et donarà pistes de com és ell....
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25