No deixo de pensar en el meu futur.
Fa uns mesos vaig començar a obsessionar-me en el que faré en un futur: el que faré després d'estudiar, com ho faré, si tindré parella, a quina edat vull tenir fills i amb quin tipus de persona els vull tenir, si guanyaré prous diners amb el que vull treballar per poder fer tot el que desitjo,... Estic planejant-me la vida, cosa que sempre he procurat no fer perquè pot passar de tot menys el que tu vols, i després et decepciones...
¿Sóc la única que li passa?
Gràcies i un petó.
InterPersonal

Hola gcm123! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs la vida ens l'hem dde plantejar fins un punt! No ho podem tenir tot controlat. Si t'esforces al dia a dia en aconseguir les coses faràs que t'arribin els coses. No sempre anirà com volguem i ho tindrem tot ! però lluitant es va aconseguint. No és cert això que dius de que et passa de tot menys el qeu tu vols. A vegades no ho aconseguim a la primera, però si rectifiquem i ho intentem d'una altra manera ho podem acabar aconseugitn. Lluita al dia a dia pel qeu vols aconseguir al dia a dia, planteja't projectes però sense obsessionar-t'hi, deixa espai a les sorpreses i a els noves oportuntiats. Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat