Menstruacio
Tinc 13 anys fa un any que tinc la regla i aquest cop no hem venia desde el 14 de novembre. Fa dos dies em va venir pro es poqueta i de color marro fosc. Estic angoixada.Es normal aixó?
Moltes gracies
Estrella Dorca

Hola Stela,
Millor consulta-ho en l'apartat de sexualitat, perquè són expertes en aquest tema. De totes maneres ja t'avanço que el nostre cos necessita un temps per adaptar-se als canvis i l'inici de la menstruació és un gran canvi!! Cal que tot l'aparell reproductor es posi a lloc, de manera que és natural que als primers anys tinguis comportaments poc regulars.
Si segueixes angoixada, pots fer una visita a algun especialista de la ginecologia per tal que et faci una revisió i estiguis més tranquil·la.
Ho has comentat a casa? Aquests dubtes de salut sempre és millor comparir-los amb les persones més properes ;)
Una abraçada i molt bona entrada d'any!
Laia Sala
@teràpia25