enamorar-se?
Holaa, per començar fa poc que us llegeixo i ja m'encanteu!!
Tinc un dubte, que es enamorarse? M'he enamorat? I que pensa ell de mi?? Tinc un cacao mental immens. Nose si ell mestima igual que jo a ell, pero esqe no ho entenc. Vam quedar un parell de cops, vam estar super be pero no va passar res, despres per watts em va dir q si que volia algo pero ara li envio un missatge i ja no contesta. No entenc que passa, he intentat preguntarli que li passa pero no em diu res . I si m'he enamorat d'ell, em fara mal oblidarlo? Perque encara nose que es enamorarse mho podeu explicar sisplau? Mestic desesperant. Perque passa d'un dia a laltre a dirme que si q vol algo a no contestarme. No pot ser q nomes li fagi vergonya.
Moltiissimes gracies.
Estrella Dorca

Hola!!
Ens fas moltes preguntes i intentaré contestar-les totes!
Enamorar-se és molt més que sentir atracció. Per enamorar-te d'una persona és imprescindible que la coneguis, que l'admiris, que t'agradi la seva manera de ser i que t'agradi, sobretot, la manera com et fa sentir a tu. Segurament aquest noi t'ha començat a agradar, però si es comporta així... ja et dic que no és enamorament ;)
Si una persona t'estima, vol estar amb tu i et considera important, no et deixa els missatges sense contestar. Això és una falta de respecte molt gran, per tant, ja tens la resposta: ara mateix l'interès no és recíproc.
Intenta no menjar-te el cap. Vau compartir una bona estona junts i es va acabar aquí. Per molt que et digués que volia tenir alguna cosa més, si ara no et contesta, t'has de quedar amb aquesta última informació (en com et tracta actualment). No supliquis amor, mereixes molt més!
I no et costarà oblidar-lo, no ha sigut tan important a la teva vida! ;)
Una abraçada i molt bona entrada d'any!
Laia Sala
@teràpia25