dubte
desde principi de curs que hi ha un noi que no ens parlem no use pero estem a la mateixa classe i no ens salurem aixo si la vista no ens la traiem del sobre
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Suposo que el dubte està en si donar un pas o no. Jo et diría que poder donar-lo seria la manera més eficaç de saber-ne el significat de les mirades i de perquè no parleu. A vegades ens costa i ens pot fer vergonya, però hem d'apertar aquestes barreres i a poc a poc anat-se apropant a allò que volem! Així que ja que encara no us heu dit res ho tenim ben fàcil, perquè pots començar a fer aproximacions ben senzilles! Et pot anar bé anar amb la idea de primer fer-vos amics. A més, així el vas coneixent i vas veient tu també què sents per ell, si el trobes simpatic, agradable...si teniu coses en comú, etc. Fent petits passos aniràs resolent aquest dubte! dóna't temps! Endavant i Sort! Elisabet Aulet. www.interpersonal.cat/ fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga