M'agrada una noia que ha que ha refusat al meu millor amic, no se que fer!!!
Hola adolescents, l'altre dia un amic em va obrir per insta i em va dir que li havia dit a la noia que li agradava de sortir, però ella l'ha refusat, després d'una estona parlant m'ha preguntat qui m'agradava a mi, i li he dit que ningú, per por de que si li dic que m'agrada la noia que la deixat plantat, deixem de ser amics, que puc fer? AJUDA!!!
PD: Feu molt bona feina a adolescents.cat, un petó!
Estrella Dorca

Hola!
La veritat és que no podem endevinar la seva reacció quan sàpiga que t'agrada aquesta persona. L'atracció és quelcom instintiu, però nosaltres podem decidir de qui ens enamorem (observant com es comporta aquesta persona, com ens fa sentir, quins són els seu valors, com es relaciona amb els altres...).
Per tant, et diré que avaluïs què sents exactament per aquesta noia. Si hi ha atracció i si tens ganes de conèixer-la més a fons. Ets tu qui decideix quin pas vols donar, tenint en compte que la reacció del teu amic no la pots controlar...
Una abraçada i molt bona entrada d'any!
Laia Sala
@teràpia25