Amor
Hola, volia fer una consulta sobre l'amor.
Fa cosa d'uns 3 o 4 anys anava a una escola d'estiu i allà vaig veure un noi que era 1 any més petit que jo, però ens vam fer amics i finalment, em vaig enamorar. Vam sortir i va arribar el dia en que l'escola d'estiu va finalitzar i ja no el vaig veure més fins l'any següent (no vam tallar). Ell anava a una altra escola del meu poble (hi han 3) i el vaig veure a una trobada de centres educatius. Seguia enamorada i no se per que, perquè ell me veia per el carrer i ja no em saludava, però em reconeixia! I al cap de 2 anys, vaig a 2on d'eso i ell va a primer. Em mira sovint per els passadissos de l'insti però mai em diu res. No m'he l'he pogut treure del cap en 3 anys. No puc més! em vull oblidar d'ell. A més, ell ja té una altra novia i això em fa molt de mal.
Ja se que es una història complicada, però necessito consell! :(
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que si creus que aj està tot és hora de centrar-te en tu mateixa i enfocar l'atenció cap a cuidar-te a tu i a la teva vida i gaudir de les coses que pots fer per passar a una època que tu en siguis la protagonista i no ell o qualsevol altra persona! Intena plantejar-te quins regals et vols donar a la teva vida: coses que vols aprendre, què vosl aconseguir, què vols fer al dia a dia, amigues, etc... i així aniràs veient com estàs satisfeta de tu i no penses tan en ell. Accepta el que passa, ocupa't de tu i ja veuràs els regals que et dóna la vida. Endavant! Eli Auelt www.interpersonal.cat