Nose que fer..
Estic entre dos nois,un te novia pero tontejem massa i l'altre bun... tontejem una mica pero se que ell no sent res per mi.Ja se que he de buscar les coses bones i dolentes de cada un i he decidit quedarme amb el que te novia,pero... no vull trencar la relació entre ells... Nose si em podras ajudar
Gracies
Estrella Dorca

Hola!
Doncs estàs en un bon embolic! Entenc que quan has posat als dos nois en una balança, n'hi ha un que ha guanyat: el que té parella.
Aquests són els teus sentiments, però hi ha un altre factor: els sentiments d'aquest noi. Ell ha escollit estar amb una altra persona que no ets tu, i ho has de respectar. Si no vols trencar la parella, hauries de posar distància amb ell i esperar que ell talli aquesta relació per iniciar-ne una amb tu.
Per altra banda, si ell continua la seva relació amb la seva parella i el tonteig amb tu.... vols estar amb algú que enganya dues persones? Que no sap mantenir un compromís? que no és clar amb els seus sentiments? Posa-ho també a la balança ;)
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25