l'estimo?
holaa!
per començar vull dir vos que m'encanta el que feu, segiu aixi!!!
cuan vem començar l'institut a la meva clase va vindre un noi d'un any mes i ell ami m'atrau fisicament al principi m'agradaba fins que vaig coneixer al que ara es el meu ex.
el noi nou i jo sempre estem parlant i tal i a vegades lliguem el problema es que a ell li agrada una altra noia pero avans li agradaba jo..
ara penso que m'esta tornant a agradar..... pero a la meva millor amiga tambe li agrada encara que no parlin gaire i quan estic parlant amb ell sempre ens esta mirant..
que penseu que pot estar fent el noi?m'esta envolicat perque ell es volia liar amb mi..
es posible que m'estigui tornant a agradar?
Estrella Dorca

Hola!
Aquí hi ha tres persones implicades amb diferents sentiments:
• què sents tu per aquest noi? - És possible que et torni a agradar, a vegades necessitem que passi cert temps per tornar a reconnectar amb una persona
• Què sent ell per tu? - Això no ho podem saber! No sabem què sent ell per tu ni quines intencions té... Observa'l i mira com es comporta amb tu. LLavors decideix si t'agrada com és, si et fa sentir bé i, sobretot, si et sents còmode amb ell ;)
• Què sent la teva amiga per ell? - Això ho hauràs de parlar amb ella, però si tots dos us agradeu... la teva amiga ho haurà d'acceptar, no creus?
Quan hi ha un triangle amorós... sempre hi ha una persona que en surt ferida. Sigues honesta i clara amb els teus sentiments, així evitaràs que els altres pateixin més (i tu també).
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25