No se que fer
Me enamorat d'un noi de 18 anys. Ens portem 4 anys i m'agrada moolt. Només el veure durant 5 dies més i només a la tarda perquè estem ensejant una obra. Casi be no parlem i no ens comonimes per les reds socials ni res. Pero a mí M'ENCANTA i no ser com començar a parlar amb ell. K puc fer?
No puc treure'm el del cap i jo crec bueno mes Ben dit seer k és amor i se k me enamoraaaat però i si ell no ho sent per mi?
Estrella Dorca

Hola!
Aquest és el risc de l'amor: no sempre és correspost!
Primer de tot, m'agradaria dir-te que aquesta diferència d'edat és important perquè viviu moments vitals diferents. Jo no sé què sent ell per tu, i per tant, hauràs d'intentar iniciar una conversa per saber quin interès té ell cap a tu. Pots començar parlant sobre l'obra, demanar-li consell sobre algunes coses... i així veuràs si ell et segueix el joc, si també et pregunta coses i, sobretot, si et continua agradant.
Podem sentir una atracció molt gran per una persona però fins que no parlem amb ella i la coneixem millor, no podem assegurar que n'estiguem enamorats/des, d'acord?
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25