M’arrisco?? Urgent!
Holaaa moltes gràcies per respondree!
Resulta que tinc un dubte. Fa tres mesos he conegut una noia, és del meu equip de futbol, té dos anys més que jo. Ella és hetero, i jo bi. S’està fent una de les meves millors amigues de l’equip, i és un tros de pa, val molt la pena com amiga, i no la vull perdre per res del món, ho tinc clar, la vull com amiga. Però el problema és que m’agrada, m’encanta, i vull sortir amb ella, però... M’arrisco? I si diu que no, res tornarà a ser com abans, i ja no la tindre com a amiga de veritat. O intento oblidar-me? Ella és hetero, però diu que ella no tanca la porta, si es pilla, doncs si, no passaria res. Però no ho creu. La cosa és: m’arrisco? Tinc por de perdre-la...
Estrella Dorca

Hola araneta!
I si esperes unes setmanes més per veure com evoluciona aquesta amistat? I si en comptes de ser directe intentes ser una mica més subtil i enviar-li indirectes? Així potser podràs veure com reacciona a les indirectes i si et segueix el joc.... llavors tindràs més pistes per llençar-te i dir el que sents o bé per intentar posar una mica de distància per oblidar-la!
El que és veritat és que difícilment podreu seguir tenint la mateixa amistat, perquè quan hi ha una de les dues persones que s'enamora de l'altre.... o es converteix en una relació de parella o bé hi ha patiment per la part que no és corresposta. És el risc d'enamorar-se d'algú ;)
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25