Problemes familiars
Me mare esta tenint probmemes amb la familia ibes passa els dies plorant sola sense dir res a ningu, ella es pensa q no ho sap ningu, pero jo la sento plorar i mamago i plorp jo tambe, estic amb el cor trencat, i nose si animarla a fer algo aquest nadal pq no vol fer res, em diu q esta sufrint i q no es vida i jo maa digam parlemne i ella plora a soles i jo tambe, seria bona ideia proposar activitats?
Siusplau poseu el anònim total, poseu sense elies!
Estrella Dorca

Oi tant que seria bona opció proposar activitats!
La teva mare necessita estones a soles per treure tot el seu patiment i també estones acompanyada per sentir-se recolzada. Fins i tot pots anar al seu costat quan la sentis plorar i fer-li companyia plorant totes dues... A vegades necessitem la calor humana per sentir-nos millor.
No sé com podeu plantejar les festes de Nadal, però et dono una idea: fer quelcom diferent! (anar a Port Aventura, anar a fer les campanades a la muntanya, passar el dia de Nadal esquiant, fer una escapada de dos dies a una ciutat europea....) Potser serà la manera d'iniciar una tradició diferent ;)
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25