Tinc por de no agradar a ningú
Tinc un problema..crec que les meves amigues em veuen com una avorrida i no agrado a cap noi tampoc..molta gent comença a parlar amb mi,i al cap de poc ja em deixen de parlar..no sóc borde ni maleducada ni res d'aixo..
No entenc res, estic molt confosa amb tot aixo i fa temps que tinc mals de cap i crec que és per això..
No sé què fer..ajuda porfa!!
InterPersonal

Hola mmmarta! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Veig que ets molt dura amb tu mateixa. És impossible no agradar a ningú!!!! El que si que rescato de positiu en tot això és que pots valorar si podries millorar alguna cosa a l'hora de relacionar-te amb els altres. Parlo de les habilitats socials. Tots en tenim i sempre n'hem d'anar aprenent més per aconseguir relacions positives. Per exemple, a participar en converses, escoltar als altres, somriure, etc. Alhora segurament estàs sent molt dràstica amb tu mateixa. Ho dic pels tipus d'expressions que apuntes de : blanc i negre, i més aviat de banda negre: sóc aborrida, no agrado a cap noi, etc. Si no ets borde ni maleducada, ja vol dir que ets una eprsona normal i corrent que caurà bé a la gent. Potser cal que intentis veure també les coses que et van bé i estiguis atenta als moments en que també has estat i ets positiva amb els altres i alegre. No et deixis enganyar per aquests pensaments tan negres sobre tu!! No són realistes! Disfruta! Eli AUlet www.interpersonal.cat