em vull mudar
tinc un problema. i es que em vull mudar. no soc felis on visc. els amics ja no son de debo, molta falsedat i els nois em fan mal. i entre varies coses. mencantaria viure a Anglaterra. la meva mare treballa a una agencia de viatges anglesa i aniria perfecte que visquessim alla pq aixi cada vegada que va a treballar no te que anar a londres. i el meu pare es jardiner, per trobar feina no seria pas complicat, dic jo no ho se.., apart que el angles el domino, pq el pare es angles, vull un canvi daires, no estic be on visc. vull amics nous i comensar una vida nova, pero els meus pares se q diran que no pq ja tenim una casa i tot aqui i anar a viure a Anglaterra seria un pal per ells. apart de que sempre plou, i aixo a la meva mare no li fa gaire gracia. de veritat vull mudarme mes que res en aquest mon, pero ja se la resposta dels meus pares..
perdo per les faltes, el meu teclat no funciona gaire be jjejeje
un peto i merci!
Estrella Dorca

Hola Anònima!
I els has fet la proposta de debò? Has parlat amb ell sobre aquest desig tan gran? Els has explicat les solucions que has trobat? Has escoltat la seva proposta?
A vegades canviar d'aires pot ser la solució i d'altres vegades, no. Quan posem massa expectatives en un canvi d'aires, sovint acaba molt pitjor! Quina dificultat tens amb la vida que portes aquí? Podries fer algun canvi per sentir-te millor? Què hauria de canviar per aconseguir que et quedis aquí? Què està a les teves mans?
Sincerament crec que pots fer dues coses:
• Parlar amb els teus pares
• Intentar millorar la teva situació actual
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25