Mala sort?
Porto molts mesos i fins i tot puc dir anys que només noto que em passen coses dolentes... però es molt exagerat. Poca gent ho sap però esque no m'ajuda res, molts amics intenten ajudarme pero res... Fisicament estic rebentat perque no paro en tot el dia i per dintre noto que estic trencat... que per ser bo em pasen aquestes coses... No ser que fer. M'odio i odio aquesta vida i a vegades he arribat a pensar si la vida no em vol aqui. Em sento rebutjat i abandonat.
Espero que contesteu.
Estrella Dorca

Hola!
La teva consulta desprèn molta ràbia!! No sé exactament a què et refereixes, però segurament tens la sensació que estàs sent massa comprensiu amb algunes persones i que potser s'aprofiten de tu.
Si és així, utilitza aquesta ràbia per marcar límits i parar alguna situació. Quan comences a dir "no", la gent se sorprèn i et comença a respectar. No pateixis perquè no perdràs amistats, sinó que enfortiràs les amistats que siguin de debò.
Fes una llista de les coses que no vols repetir, de les situacions en què et sents manipulat i de les persones que no t'aporten coses positives. I comença a actuar! Ets tu qui ha de marcar els límits i tens la força per fer-ho! Fes la prova i ens ho expliques! ;)
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25