K he fet!!!
Tinc un problema molt greu!!!
Desde fa 2 anys que m'agrada molt un nen de la meva classe, és el méz inteligent de la classe i m'atreu molt fisicament i interiorment encara més !!! El problema be aqui!!
Men vaig enterar que ell li va dir un amic seu, que tambe es amic meu que li agradava una amuga meva, la qual cosa ja savia jo, pero k si no sen ensortia amb ella perque era molt complicat, k ho intenteria amb mi, que segur k si que podia, i aixo en ami ma sentat fatal, perque ma tractat com una facil i ma deixat en segon plat, i li he dit de tot !!! El cas es k ell ma preguntat el per que de tot allo i jo, no livolia dir res, pero ma començat a dir, que no erem amics, que quina amistat que teniem i li he agut d'explicar tot, que si m'agradava, que m'havien dit allo, i ell m'ha dit que ja en parlariem en persona i no se que fer, perque diria k no li agrado i dema....
Estrella Dorca

Hola Marta,
Tens tot el dret d'enfadar-te quan sents una cosa com aquesta! Crec que ell no ha sigut respectuós amb tu i per això t'has sentit així.
Ara que ja saps quina opinió té de tu, has de decidir si vols començar alguna cosa amb ell o no...
A vegades ens fixem en algunes persones pensant que tenen certes característiques que ens agraden, però la realitat ens diu el contrari. És a dir, tens informació contradictòria: a tu et semblava que ell era d'una manera i ha resultat ser d'una altra que t'ha decebut. De debò et queden ganes d'iniciar alguna cosa amb ell? Pensa-hi ;)
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25