No sé que fer..
Des de fa molts anys estic enamorada d'un noi d'un poble de Bilbao. En aquest temps he tingut una parella però tot i aixi he pensat en ell. Ara estic en una altra relació i segueixo pensant en ell. M'agrada i crec que jo a ell també. Però, que hi hagi tanta distancia entre nosaltres fa que no sapigui que fer. M'arriesgo i marxo allà, i deixo tot el que tinc aquí, incluint la meva parella? O ho dono per perdut i m'oblido d'ell?
No se que fer!?
Gracies!!
Estrella Dorca

Hola Paula,
Crec que no has de prendre una decisió tan radical. Si penses tant en ell.... potser hauràs de prendre una decisió respecte a la teva relació actual.
Una vegada hagis pres aquesta decisió, has de veure què fas referent al noi de Bilbao (comences una relació a distància?; intentes oblidar-lo?; comenceu una amistat a distància?;...)
Ves a poc a poc i no prenguis decisions precipitades.... Ves observant com et sents i què vols en cada moment (el teu cos és molt savi i t'anirà indicant per on passa...). Una vegada sàpigues com estàs, podràs valorar si marxes al País Basc, quan ho fas i per quin motiu.... d'acord?
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25