Desesperada.
Hola.
Doncs a veure... Aquest dissabte el meu nòvio i jo vam fer 1 anyet, jo me l'estimo molt però crec que m'agrada un altre noi. No se com ha sigut possible i m'agradaria saber si això que m'està passant es normal i com remediar-ho.
Gràcies.
InterPersonal

Hola Núria! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs jo et diría que no prenguis cap decisió precipitada....vull dir, a vegades és normal que tot i tenir parella ens sentim atrets per altres, però és qüestió d'una atracció i prou...i a vegades també ens enamorem d'altres i les relacions pateixen i/o es trenquen. Ho hjauràs d'anar averiguant....passar pot passar. Hauràs de valorar què fa falta a la teva relaicó per a què ho hagis d'anar a buscar a fora i mirar si pots posar-ho a la teva relació, per exemple. Si t'estimes tan a la teva parella, potser només es tracta d'atracció pel següent, eprò això només ho saben els teus sentiments, que ja t'aniràn donant resposta. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat