Estic sortit amb un home de 36
No se que fer, vull que me doneu un consell.
Desde va 5 mesos estic sortint amb un home de 36
Yo no se si elll en vol, no ens veiem en llocs pública,
quan ens veiem sols mantenim relacions sexuals
ell me diu coses boniques al watsapp.
No se que fer , no se si deixar-lo .
Sisplau me podeu aconsellar
Estrella Dorca

Hola Noelia,
Tinc la sensació que aquesta relació no et fa sentir del tot bé. Si tens dubtes i no et sents còmode... potser és que no t'acaba d'agradar com et sents.
Una relació de parella ens ha de fer sentir bé amb nosaltres mateixos, ens hem de sentir cuidats, admirats i, sobretot, que no es limiti únicament a relacions sexuals. Si ell no vol mostrar-te públicament potser és que no vol tenir una relació amb tu, no creus?
Valora realment aquesta relació i parla'n amb persones que t'estimen. Elles t'ajudaran a valorar tots els aspectes.
Una abraçada! Recorda que a vegades no només importen les paraules boniques per whatsapp sinó les accions reals de cura i interès.
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25