Estic fatal
Bones, estic molt malament psicològicament. Al maig de l'any passat es va morir la meva mare, a partir d'aquell moment, la meva vida va canviar radicalment. És cert que ja fa més d'un any i mig, però jo encara em sento com el primer dia, és inevitable pensar amb ella. Moltes nits somio en ella, avui per exemple, i m'he despertat amb llàgrimes als ulls. Estic molt trist psicològicament i ningú ho sap, no li he dit ni al meu pare, ni al meu germà, ni a la meva àvia, ni a ningú dels meus amics. Necessito ajuda!
Estrella Dorca

Hola Eric,
És natural que encara sentis dolor per l'absència de la teva mare. És una persona molt important a la teva vida i el dol per la seva mort pot arribar a ser molt llarg....
Et recomano dues coses:
• Parla amb algú de com et sents. Compartir la tristesa, la buidor i el dolor, ens fa sentir més units als altres i més acompanyats. Sé que ho fas per protegir-los, però el silencia no protegeix mai, sempre fa més mal. Parla amb algú i plora, plora molt. Deixa que surti tot el dolor...
• El llibre "nadie me entiende" de la Monica Cunill - és un llibre sobre el dol, potser t'ajudarà a entendre tot el procés que estàs passant.
Una abraçada molt gran
Laia Sala
@teràpia25