impossible LOVE
Hola adolescents,
Cada cop m’estic colant més per un noi de la classe què per mala sort no hem parlat casi mai. No hi ha manera de coincidir, no hi ha esbarjo on estudiem, no estem en cap grup comú i cada cop tinc mes ganes de parlar-lo pq m’encanta per fora i per dins se q te bon gust. La meva timidesa i les circumstancies no ho posen fàcil. Ell tmb es bastant tímid depèn de l’àmbit i no tenim amics en comú que facilitin fer un triangle x parlar (ningú sap que m’agrada i per experiències pasades paso de dirho pq es xivin, un altre dada es que sols tinc com 3 amigues algo properes q he conegut aquests dies on estudio, la que mes m’hi faig sobretot es mes tímida que jo i es impossible que faci pont)
Necessito ajuda i no em val lo de sempre de apropar-me, ningú sap lo difícil q es per mi apropar-me a un noi o qualsevol persona que conec (si, a vegades em passa) i a que no conec :s Amb 19 anys q tinc encara ningú m’ha demanat re (bueno als 12 anys em va demanar sortir un tio q tenia 18 anys o mes i li vaig dir q no) i res... tinc una cara i cos estàndard i be encara q l’autoestima baixa alguns moments (abans fatal la tenia, fa mesos q em veig millor x sort)
Però de les 3 persones q m’han molat de sempre a ninguna li he agradat però tampoc els hi he demanat x sortir ni res, amb aquests parlava molt. Un d’ells, l'ultim q em va agradar al final va acabar enamorat de l’única noia a part de jo que hi havia on treballavem... i el 2n pues era un mujeriego i desesperat... els dos em van enfonsar la autoestima i tot lo demés i crec q es repetirà amb aquest, no vull ser pessimista pero ja hi ha una noia que va bastant am ell, ella es molt sociable i simpàtica a més de llesta: ens assemblem d’aspecte bastant i te gustos similars amb ell (jo tmb els tinc pero ella molt mes pel q se), quan els veig junts i veig q congenien tant bé em fa cosa de que es torni a repetir lo dels nois que m’havia enamorat (jo d’ell tampoc no es q estigui enamorada al 100% perque no parlem, i entablar converses es primordial crec). D’aspecte m’agrada, no es el tipic “tio bo”, es normalet pero a mi m'encanta.
Enfin que el noi aquest crec q podem congeniar pero no tenim ni tinc cap oprtunitat facil per parlarlo, ninguna senzilla pq una persona com jo introvertida pugui... com puc fer que vulgui aproparse...?
Moltes gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
Crec que ets molt honesta valorant la situació: fins que no parleu, no podràs decidir si et continua agradant o no.
Has de trobar la manera d'apropar-te a ell (ja sigui físicament o virtualment) per iniciar algun tipus de conversa. Sé que és difícil, però l'única manera és a través de la interacció.
Si no et sents segura per fer-ho físicament, pots utilitzar les xarxes socials per crear algun tipus de connexió i complicitat. Però tard o d'hora ho hauràs de fer físicament, per molt difícil que sembli.
Per tant, omple't de valor i busca la interacció. Llavors ja valoraràs si et sents còmode, si t'agrada la seva resposta i si ell també té interès ;)
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25