autolesió
hola, m'agradaria que m'ajudessiu.
tinc molts problemes a casa, els meus pares em criden, m'insulten, em peguen...se que semblara que sigui per l'adolescència, però no es per això.
Aquest estiu, he tingut bastants problemes i m'he intentat suïcidar quatre vegades, una amb pastilles, una que casi salto per un pont, i dos tallant-me. el primer cop que em vaig tallar, vaig pensar que em servia per tranquilitzarme, però quan vaig començar l'institut, ho vaig tornar a fer. moltes amigues m'estan ajudant, però totes pensen que tinc que anar al psicòleg. si anes al psicòleg (que es una bona opció) els hi tindria que dir als meus pares el perquè, però el perquè son ells. no se que fer, estic molt confusa.
gracies per llegir això.
Estrella Dorca

Hola bonica,
Jo també crec que l'ajuda d'un professional de la psicologia et podria ajudar a sentir-te millor. Per tant, anem a veure quines opcions tens per comunicar-ho als teus pares:
• Dir-los directament el que et passa
• Explicar subtilment que no estàs bé i que t'està afectant el teu rendiment acadèmic
• Parlar amb algun familiar que et faci d'intermediari amb els teus pares
• Explicar-ho al teu tutor o tutora
• Parlar amb el psicòleg de l'escola
Les teves amigues et poden ajudar moltíssim, però crec que estàs a un punt que l'ajuda professional seria el millor recurs per sentir-te millor! Ets molt valenta, només queda un últim pas per sentir-te millor: demanar hora.
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25