no puc menjar i si menjo menjo nomes pel sopar😅
hola,
primer de tot agrair-vos per tot lo que feu.
Doncs be, avui he anat a la revisio del metje i laeva mare sap que no menjo i ho ha dit, ella (la metjessa) i no ha dit re. mhe pesat i mhe aprimat i no se que em pasa que no se perque no puc menjar... potser es per nervis ja que estic passant per una situacio complicada.. pero no se que puc fer per millorar o solucionarlo
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Moltes gràcies a tu per escriure i explicar-nos el que t'està passant.
Bé en primer lloc penso que està genial que hageu anat al metge tot i que a vegades no entenen del tot el que ens està passant. Hi ha persones que quan estan nervioses tenen la sensació de que no tenen gana i en canvi n'hi ha que tenen molta més gana.
El problema és quan li fem cas a aquesta sensació i comencem a menjar molt menys del que mengem normalment i quan comencem a perdre pes. Crec que el primer és que vegis que està totalment relacionat amb aquesta mala època de la que parles.
Si vols podries venir amb els teus pares un dia a l'Associació i en parlem. Segur que trobem la manera d'intentar-te ajudar, si vols pots parlar directament amb mi.
Hauries de trucar a l'ACAB (www.acab.org) i demanar hora.
Molts cops quan parlem del que ens passa comença a fer-nos una mica menys de mal.
És important que intentis forçar-te a menjar ja que a vegades cosa normalitzar la situació.
Si vols també pots explicar-me que et passa.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga