Ajuda
Hola...Sé que teníu moltes coses a fer pèro em faríen un favor responet....Moltes gràcies pel que feu...
Cada día ela meus pares a la nit quan es penseb que estic dormida es posen a criticar-me...o devant meu o quan estic fent una cosa...i no ho puc aguantar...es cada día,cada día es pisen a criticar-me ...m'intento esforçar en els estudis il'entrenament,pèro no sé perqué,cada día em critiquen...tinc ganes d'enviar-lo tot a la merda ...Pèro si els intento fer una critica constructiva s'enfaden molt i no intenten cambiar-ho...l'únic que fan es trencar la relació per un temps i montar un culebró...
Que faig?
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot, que els teus pares tinguin una vida sentimental que sembla un culebrot, no és responsabilitat teva! Això treu-t'ho del cap! Ells són adults i s'han de fer responsables de la seva vida personal i els seus sentiments, d'acord?
Per altra banda, si aquestes crítiques t'afecten tant, potser hauràs de parlar amb ells. Sé que és difícil però necessites parar aquesta situació per no fer-te més mal. Agafa'ls un dia tranquil·lament i exposa'ls com et sents i què penses quan estan així... potser així s'adonaran del mal que t'estan fent.
Per últim, també pots buscar l'ajuda i el recolzament d'algun altre membre de la família amb qui et sentis còmoda. Així podràs desfogar-te i segurament t'entendran i et donaran suport....
Una abraçada i bones festes!
Laia Sala
@teràpia25