de tot
Ultimament ploro i nose per quin tema és, vui que els dies passin molt rapits pero no hi ha manera. juego a futbol amb un equip de lleida i visc a uns 45 minuts, m'agradaria anar a un institut de Lleida i viure a Lleida pero això no pot ser possible.
M'agradaria que poguessis donar algun consell, Gràcies
InterPersonal

Hola catala00! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc el que sents, segurament et sents una mica desplaçat de lleida i no del tot al teu lloc on vius. Si és impossible viure a Lleida, haurem de trobar una solució positiva a aquesta situació. No hi ha avantatges de viure a dos llocs? segur que és tan catastròfic no viure a Lleida? Potser hi ha maneres com pots solucionar la situació: fent pactes amb els pares per a passar més temps a Lleida, intentar també trobar alguna activitat a fer en el lloc on vius i algu que t'agradi (alguna cosa en grup o algu sol pels voltants de casa teu: com anar a entrenar o a córrer...). A vegades plorar també ens ajuda a elaborar els problemes i llavors podem trobar-hi una solució. Ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat