Amistat... :S
Hola i gràcies d'antemà.
Jo odio molt a una nena. I el perque és que compartim millor amiga.
La odio perque penso que la utilitza i la vol només per ella.
Potser són paraonies meves, perque la meva millor amiga ja s'hauria donat compte... no?
Em fa moltíssima ràbia quan queda amb ella, i sé que ho deuría controlar, pero esque jo soc egoista, i no se...
Tinc por a que l'altre li mengi el tarro i la meva millor amiga em deixi de banda.
Encara que confio en ella, a l'altre la veig com a una força poderosa que li abrorbeix el cervell. (S'em va la olla...)
I ho pitjor és que sóc la veina de la meva millor amiga. Vull dir, m'encanta, però ara mateix las estic sentint i em dona tanta ràbia...
Em podríes ajudar a combatir la ràbia? O em podríes donar algun consell per no ser tan egoista?
He de controlar-me això, o la perdre...
Gràcies.
InterPersonal

Hola Plover1213! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs són molt bons els consells que demanes tan controlar la ràbia com intentar veure-ho d'una manera que no et faci sentir tan egoïsta. Per la ràbia és essencial que puguis anar acceptant el que passa, el fet que tothom té dret a tenir més d'una amiga i que a més, ser més de dos enriqueix. El tema és que potser haureu de tractar el perquè passa aquestes divisions entre vosaltres i perquè no podeu estar totes juntes. Intenta canviar d'estratègia i intentar proposar plans i activitats amb les dues a l'hora, com formant un grup entre les tres. Els grups de tres amigues també són possibles, i de 8 i de 15...sembla una moda això de la BFF, però jo t'animo a anar més enllà i intentar crear un grup. Si la lluita persisteix, potser més que seguir lluitant el que convé és buscar altres vies, o la que et proposo, o omplir també la teva viida amb més gent! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat