Em sento apartada
Hola, jo estava bè amb les meves amigues, i m'ho passava bè, fins que va començar el curs i em sento apartada, queden moltes vegades sense mi i quan quedo amb elles, no m'ho passo tant bè com abans. A vegades s'abraçen i jo és com si no estés. Ho he dit als meus pares a veure si m'ajuden i m'han recomanat que continuï amb elles fins que trobi algunes noves amigues, però tampoc no es que sigui tant sociable, al contrari. Necessito la vostra ajuda, digueu si penseu que m'estan apartant o no, i si ho és, digueu que puc fer, perfavor.
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola anònima!
Jo no sé si elles s'estan apartant de tu o no, però el que veig és que tu et sents més distanciada. Seria interessant que intentis veure si aquesta sensació pot canviar o no. És a dir, si creus que pots tornar a connectar amb elles, o bé tens altres inquietuds.
Si és la primera opció, intenta parlar amb una d'elles (amb la que tinguis més confiança) i explica-li com et sents, demana-li què esperes d'elles i com t'agradaria solucionar-ho.
Si el cas és que tens altres interessos... ajunta't amb persones amb qui compartir-los! Tens tot el dret a conèixer altres persones i interessar-te per elles, no t'ho deixis perdre!!
De moment, per sentir-te més segura, pots compaginar estones amb aquest grup amb estones amb altres persones... així podràs anar veient amb qui et sents més còmode ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25