No sé què fer amb els estudis
Actualmemt estic fent un any sabàtic. Estic pensant en entrar en un cicle formayiu de grau superior de il·lustració. M'agradaria molt entrar-hi, però et demanen el Batxillerat Artístic i jo he fet el tecnologic. Llavors he estat mirant per fer les proves d'accés a grau superior i per entrar a un grau d'Arts gràfiques hauria de fer la opció A d'especifiques que són Dibuix Tecnic, Tecnologia Industrial i Física, que és el que he fet a batxillerat menys dibuix tecnic! També vaig fer la selectivitat amb molt bona nota (12,7). He de fer les proves igualment o em convalidarien alguna cosa?
Estrella Dorca

Hola Anna,
Des d'aquí no puc ajudar-te en aquest tema, ja que no tinc el coneixement específic de les vies d'entrada als diferents cicles. Et recomano que intentis parlar amb algun tutor/a o professor/a amb qui tinguis bona relació per tal que et pugui aconsellar.
També pots orientar-te a l'http://www.oficinajove.cat/ca/oficina/oficina-jove-de-l-alt-emporda
" target="_blank">Oficina Jove de l'Alt Empordà
Una altra opció és parlar amb alguna persona responsable del Cicle que vols fer i demanar-li consell sobre les vies d'entrada i les teves possibilitats ;)
Ja veuràs com et respondran molt positivament!! Ah! i t'animo a continuar en aquest camí de coneixement personal i de búsqueda de la formació que més s'adigui a la teva forma de ser i de voler ser!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25