Estressada
Hola ^^
Ja fa dos casi tres anys que estic pillada per un noi. És un any més gran. No és el típic model de noi que els hi agrada a les altres noies. A vegades en parlem d'ell amb les amigues i diuen que es molt lleig, que es raro... com elles no saben que estic súper pillada per ell, tampoc es tallen gaire.
Som amics, hem parlat alguna vegada per whats, face... però més poques vegades en persona.
A mi em fa moltíssima vergonya. I no em diguis que em llenci,i li digui que m'agrada, per que no puc. M'és impossible. Ja ha rebutjat a mes guapes i jo que no soc gaire cosa dons...mira, que segur que em deprimeixo.
És molt simpàtic, i una mica raro, però estic boja per ell.
Només m'he enamorat dues vegades així, i la primera no va anar gens bé. Jo sóc d'enamorar-me durant molt temps i mantenir-ho en secret. Sóc massa vergonyosa. Si us plau, ajuda'm, que si no exploto... pufff...
Gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs l'ajuda que et puc donar és que comencis a replantejar-te si et surt a compte viure amb tanta vergonya. Val la pena donar tanta importància a la vergonya a la teva vida? és natural sentir vergonya en aquestes situacions i la vergonya només se'n va un cop ens hi encarem i podem comprovar que no n'hi havía epr tant. No t'ha passat mai que et mengéssis molt el cap per una cosa i al final no n'hio hagués epr tant? doncs amb la vergonya i la por funciona igual en aquestes situacions. Pensa: "si vols veure canvis i coses noves, has d'actuar!!" No utilitzais cap comparació amb altres noies! Això són cocnlusions que treus tu, potser per l'altre les altres no són tan guapes o potser busca un altra tipus de persona! I per acabar, abans de fer qualsevol pas a la vida no pensis que no seràs capaç de superar-ho si no surt com tu vols! El problema el tens aquí, tens por de l'error i de l'error sempre s'apren!!Sempre som capaços!!
Confia en tu! Eli Aulet www.interpersonal.cat