Com li puc fer veure que em pot perdre?
Holaa, fa uns mesos vaig coneixer a un noi del meu poble 10 anys mes gran que jo, quan estem sols es increible i fa 1 setmana em va demanar sortir, el que passa es que quan li demano per quedar em diu que val i no apareix, fa alguns comentaris una mica machistes i no se com fer-li veure que no m agrada aixo, e intentat molts cops parlar amb ell . Vull fer-li veure que si tant m'estima que lluiti i no sigui jo qui vaig al radera
Estrella Dorca

Hola Andrea,
No has de "fer-li veure" res. Ell és així i si ja has parlat amb ell i no hi ha cap canvi... difícilment canviarà. Em sap greu ser tan directe però ningú canvia si no creu que hagi de canviar i no tingui un bon motiu.
Si a tu no t'agrada el seu comportament, si a tu no t'agrada que et deixin plantada, si no t'agrada que passin de tu, si no t'agrada el masclisme, si no et sents còmode... hauràs de deixar aquesta relació! Perquè és el que ell t'ofereix.
Sigues valenta i reclama directament què vols de la relació. Si ell no reacciona.... ja tindràs la resposta i hauràs d'actuar!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25