Indecisa per un noi.
Hola,
Sóc una noia que em costa bastant relacionar-me amb els nois, més amb els que trobo atractius. Directament no he tingut cap relació amb nois. Des de fa temps que m'agrada un noi, fins aqui tot bé. El problema ve quan vull parlar amb ell, ja que quan hi ha gent no em dirigeix la paraula però quan estem sols si. Ja nose que pensar. Sempre he estat jo qui l'obert per whatsapp amb qualsevol excusa, però estic una mica farta de ser jo. Algún consell per tenir contacte amb ell? He arribat al punt d'olvidar-me i això però sempre hi torno. Estic indecisa.
Nose si ho heu de penjar però us demano que no ho feu, siusplau.
Gràcies, espero negitosa la vostre resposta!
Estrella Dorca

Hola Lulu,
En una relació és important que hi hagi reciprocitat. És a dir, que les dues parts aportin de manera equilibrada. Si tu sents que sempre ets tu qui comença les converses i que ell no s'interessa per tu... potser ja pots entreveure que l'interès és diferent. No creus?
A vegades ens costa acceptar que l'altra persona no senti el mateix, i ens obsessionem per intentar parlar-hi. Si aquesta persona no vol, no el convençarem. Així que hi ha moments en què és millor començar a deixar-ho córrer.
Tu et sents bé amb aquest paper d'anar "sempre al darrera"? Perquè està a les teves canviar-lo si no t'agrada!
Deixa una mica d'espai, és a dir, deixa de parlar-li uns dies.... i si ell no reacciona, ja tindràs la resposta...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25