Alguna solució d´heu haver-hi no?
Hola! M ´agradaria que em puguessiu ajudar .....
Aquest nou curs , he notat que la gent ha anat passant de mi, no tothom pero la majoria.
La meva millor amiga , l´Aina ,ha canviat molt i ara noto que la nostra amistat no es com la d´abans, pasa bastant de mi.
Amb els meus amics ja no quedem gairabé. Ara tots em parlen d´una manera que no m´agrada gens ni mica.
A l´hora del pati no sé ni amb qui anar, ningú m´espera despres de classe com abans.
Quan veuen que tinc problemes , ni em pregunten per el que m´ha passat. Ho passo molt malament.
Estic amb un embolic! M´agradaria canviarme d´institut. Ho he parlat amb els meus pares pero no em deixen! Ja no ser que més puc fer.... Em podeu donar algun consell?
Moltíssimes gracies. Espero que em respongueu aviat !
Estrella Dorca

Hola!
Entenc que la situació que estàs vivint no és fàcil i que et trobes una mica desubicada. Les relacions humanes canvien a mesura que les persones van evolucionant, per tant, és natural que ja no tinguis els mateixos interessos amb les teves amigues o que no t'agradi la manera com es comporten. Tens tots el dret a decidir quines persones vols al teu costat, per això t'animo a fer una anàlisi del teu entorn i descobrir noves persones. És a dir, fes-te el propòsit de conèixer una mica millor tots els teus companys i companyes, potser així (si veuen el teu interès) també s'obriran i podràs descobrir el seu potencial!
A vegades ens deixem emportar pels propis prejudicis i no dediquem prou esforç a conèixer individualment cada persona. Deixa que et sorprenguin! Veuràs com et responen positivament!!
Si al cap d'uns dies segueixes amb la mateixa sensació... pots tornar-ne a parlar amb els teus pares o fins i tot comentar-ho a tutoria. Has de fer accions per aconseguir el canvi ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25