NO ENTEC RES
Bon vespre! Us explico, jo sempre m’he considerat heterosexual, ja que amb anterioritat ja m’havía agradat un noi, tot i això sempre m’ha agradat experimentar i no mentiré pas, ja m’he liat algún cop amb una noia, el problema es que des de que vaig entrar a l’intitut (he cambiat d’institut) aquest any, m’he sentit atreta per una noia, ella i jo som amigues, i al principi només la podía veure com “una persona a la que li tinc molt afecte”, a mesura que han passat les sermanes cada cop he tingut la necessitat de passar més temps amb ella, fa poc va venir a dormir a casa (van venir més persones a part d’ella) i no vaig poder evitar la necessitat d’estar amb ella a cada minut, inclòs altres persones ens preguntàven si erem parella a lo que ella responía que només erem amigues i jo em ficàva vermella, aquella nit havíem de compartir llits i nosaltres el vam compartir, els meus nervis eren horroróssos, no era com si em sentis sexualment atreta, més aviat era com si el meu cor hagués de sortir del meu pit i els meus llavis haguéssin d’ajuntar-se amb els seus. Després d’aquella nit, m’he passat dies desperta a les nits, pensant en què era lo què estàva sentint, per alguna raó no podía evitar que acabés plorant, és com si el meu cor digués: ei t’has enamorat d’ella, del seu somriure,dels seus ulls, del seu humor, de les seves tonteríes... i el meu cap digués: només és afecte, ella segur que no sent el mateix, només és un capritx, a tu no t’agraden les noies de manera amorosa.
Les meves preguntes són:
Què faríeu vosaltres en el meu lloc? Sé que l’hi hauría de dir com em sento, però no es tant fàcil, i si em rebuiga? I si deixa de ser la meva amiga? I si tot era un caprix? Siusplau necessito la vostra ajuda.
Moltíssimes gràcies
Estrella Dorca

Hola!
A vegades els nostres sentiments ens juguen males passades i ens costa interpretar-los! És evident que tens una atracció molt forta cap a aquesta noia i necessites un temps per acabar de reconèixer quins sentiments són. Nosaltres no ho podem saber, això només ho saps tu. Dóna't uns dies per escoltar-te i observar-te. Imagina quina relació t'agradaria tenir amb ella, voldries que fos la teva parella? Voldries que fos la teva confident?...
No tinguis pressa i analitza't. Una vegada tinguis clars els teus sentiments serà moment de decidir quin pas fas (en cas que sigui enamorament): declarar-te directament; enviar-li indirectes; callar i no dir res; intentar oblidar-la...
Analitza les opcions i decideix quina és la que millor s'ajusta a la teva manera de ser. Totes les opcions tenen el seu risc, quina és la que va més amb tu?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25