Tinc por de recau-re...Ajudeu si us plau
Hola...
moltes gràcies pel tot el que feu....
Miri vosté...fa dos anys (crec que no va arribar a ser anorèxia) tenía un problema amb el menjar....tenía les característiques de l' anorèxia:no menjava,corría per casa per aprimar...Medía 1' 4 i pico i pesava 30kg.
Em va costar superar-ho pèro com tenía ansietat als exàmens i no sabía lo de la bulímia(no sabía si et podies provocar el vómit) em veníen atacs d' ansietat i vaig menjar...aix`va ser per que em vaig mudar i els meu nou insti és més exigent que el de abans...
Ara cada cop que menjo "malament" em sento malament plan grassa...i em começo a bloquejar mentalment i he d'anar aduchar-me (em tranquilitza) o mirar-me les cames per que tinc un complexe amb elles.
No vull tornar a recau-re i ara que he vist "polseres vermelles" i sé lo que és la bulímia no en vull tenir...
Consell?
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Primer de tot vull donar-te les gràcies per escriure i explicar-nos que t'està passant, ets molt valenta.
No em queda massa clar si et provoques el vòmit o si no ho fas i només és una idea que has tingut. El que està molt clar és que estàs patint amb tot això i penso que t'aniria molt bé rebre ajuda.
Possiblement et sents insegura amb tu mateixa i insatisfeta amb el teu cos i amb la teva exigència estigui sortint tot això, tot el teu malestar a través del cos.
En el fons el problema no és ni el cos ni el menjar sino com et sents tu.
Penso que estaria molt bé que en parlem un dia. Pots escriure a l'ACAB www.acab.org i demanar hora amb nosaltres (L'Alba o amb mi, la Carlota) i així poder-ne parlar amb més calma.
Sinó et recomano que busqueu un psicòleg per poder treballar tot això.
Una abraçada guapa
Bon Nadal
Carlota López Ballestar
Psicòloga