Puc puc solucionar-ho
Abans era molt amiga d' una nena, que al pas del temps ja no som amigues actualment (fa molt temps tenim problemes).Aquesta enna em critica del darrere, se n' en fot de mi a les esquenes i quan jo li demano per arreglar-ho em diu que si, que no té cap problema amb mi.Els emus pares ho saben, però creuen que es cosa de jovent i quan m' enfado amb ells em diuen que potser la enna té una raó per fer tot això.
He parlat amb el profe, i quan li he explicat i ens ha agafat a totes dues, ella ha comença de dir que no havia dit res...tot culpa meva.Em diu que soc una mandona, malareputació, refregadora de notes...N' ESTIC FARTA!
A la primavera passada va fer una cosa flipant, (no l' explicaré, però és de subnormals).Aquesta nena només em porta problemes (em decanto d' ella i em segueix) i ha sobra em critica i la gent és fica del seu bàndol.
NOSE COM PUC ARREGLAR-HO, L' ÚNIC QUE SÉ ES QE N' ESTIC FARTA I NO SE COM SUPERAR TOTA AQUESTA SITUACIÓ!
Estrella Dorca

Hola!
Tinc la sensació que has arribat a un punt crític: n'estàs farta! Així que et diré que el millor que pots fer és ignorar el seu comportament, no entris en el seu joc i si et critica, passa d'ella! Busca altres persones amb qui compartir el teu temps i la teva alegria!
No cal que t'hi enfrontis ni que comencis a insultar-la. Simplement, deixa de fer-li cas: deixa de contestar quan diu alguna cosa ofensiva, respira fondo quan ella et critiqui i no diguis res... i veuràs com amb el temps es cansarà de tenir aquesta actitud burleta amb tu.
Sobretot: envolta't d'altres persones que et facin sentir a gust amb tu mateixa, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25