Sé que es una tontería...no respongui si no vol
Hola,Bona tarda
La seva feina es molt important i jo personalment vull felicitar-hos i agraïros el que feu.
Tinc entès que la persona que em respondrà (si ho fa) es psicóloga. Últimament estic amoïnada per que somio coses rares...
En el meu somni d' ahir m'escapava i anava a una pastisseria i me la vaig cruspir censera (sento al gust als somni ...de debó i les meves amigues no)...aquesta portava a un món súperaro i no sé per que vaig decidir buscar a una persona que enbruta el nom del ofici(el meu somni plan...que desitjo mès que ningú ser-ho)que vull ser...buscant-lo em vaig trovar al meu ídol i em va mostrar un enorme i súpermaco món tot tret del meu cap(cosa que m' es extraña per que tinc la imaginació d' una patata)I no ho había tret res de cap lloc...el coneixo i em mostra els seus companys de ofici i marxo...Llavors veig així plan com si fos un altre a mi dormin sobre un escriptori i enchufada a un ordinador on es podía veure el meu somni.Llavor surt una pantalla on diu :vols tornar a somiar això? I vaig clicar que sí...
Si somio que coneixo els meus ídols i que vaig als llocs on es practica el meu ofici...pot ser premolitori?
Per ajudar-vos una mica només volía dir que a mi m¡ agrada molt quan parleu dels somnis....i penjeu coses dels somnis....M'agradaría anar al psicóleg per parlar d' això ...pero no puc....
Estrella Dorca

Hola!
Els somnis és la manera que té el nostre cervell de descansar. Es dedica a ajuntar peces de manera aleatòria (sense sentit) que després ens poden arribar a fer pensar molt! És possible que les teves preocupacions o pensaments diaris després quedin reflectits en els somnis de manera estranya, però en general és només això: que formen part dels nostres pensaments. També és veritat que hi ha persones que somniem més amb gustos, altres noten més les olors, hi ha persones que somnien en blanc i negre...
Si somnies que coneixes els teus ídols és una manera de demostrar que són importants per tu i que tenen un gran pes a la teva vida actualment! No és premonitori, però pot donar-te una idea per intentar buscar la manera d'intentar conèixer-los realment ;)
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25