estic feta un lio
Sincerament, no se que fer amb la meva vida. Per començar els estuids em van mitjanament bé i fins fa poc sabia el que vull fer en un futur que he de decidir ja, pero sé que no em treuré un batxillerat i he estat mirant cicles, perquè a mi, estudiar, no m'agrada, però no he trobat cap cicle que m'agradi, el que si que m'agrada molt, és escriure, això es una de les coses.
Després vull estar amb algú del rotllo amorós i això però quan trobo a algun que m'interessa no vol res amb mi i se'n va amb una altre, o em deixa de parlar així de cop i no seeee quee feeeer, perque en veritat puc tenir a bastants tios pero em fixo en els que crec que si però al final no. En fi, espero que em pogueu ajudar una miqueta ni que sigui.
petonets Adolescentssss!!!
Estrella Dorca

Hola!
Pel que fa als estudis, és fantàstic que ja estiguis mirant i decidint quins cicles t'agraden. Recorda que el teu tutor/a també et pot orientar en aquest punt (deixa't assessorar).
I en el tema de l'amor... és complicat perquè no podem obligar a ningú a tenir els mateixos sentiments que nosaltres, oi? Jo et recomano que et centris en tu mateixa i en passar-t'ho bé! No miris més enllà ni busquis un futur en cada noi que coneixes. Dedica't uns mesos a conèixer gent, a ser divertida i a no menjar-te el cap! Primer posa el focus en estar bé amb tu mateixa!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25