Estudis
Últimament estic una mica rallada amb l'insti. Jo sempre soc de treure bones notes i ara estic començant 1r de batxillerat i no tinc quasi vida social i m'he adonat que si surto amb amigues en comptes d'estudiar, no tinc els resultats que vull (que són 9,10 i algun 8).
Estic com aïllada i només surto 2 caps de setmana al mes i amb sort. En época d'examens em passo tot el dia estudiant a casa i fins i tot els meus pares es preocupen. Em sembla que ha de ser així, si vull el que em proposo, no?
Una altra cosa es que estic tant centrada que no em preocupa altra cosa que els estudis, és a dir, abans que tot penso en els estudis. I també no tinc parella perque penso que tenir-la seria una distracció pels estudis i no vull pensar així. Es com si no tingués temps per altra cosa que per estudiar.
Això ben bé no es una pregunta es més que m'estic desfogant però si poguessiu donar-me algun consell, jajaja
Moltes gràcies pel treball que feu Adolescents!
Estrella Dorca

Hola anònima!
Tu mateixa estàs decidint que ara mateix els estudis són prioritaris i això no és dolent! Tenir una escala de prioritats és una forma d'aconseguir el teu objectiu ;)
Ara bé, si sents que aquesta manera de pensar et fa sentir asfixiada o angoixada... potser hauràs d'afegir altres aspectes que també són importants a la teva vida. Quines coses t'agrada fer? Amb qui vols passar estones? Què vols practicar? Necessites fer esport? Tens ganes de mirar alguna pel·lícula?
Busca una estona cada setmana per cuidar-te i centrar-te en tu. Et mereixes un petit descans per tot aquest esforç i l'única persona que et pot donar aquest regal ets tu mateixa: no siguis tan exigent i posa a l'agenda un moment de diversió/oci/distracció.
Cada setmana has de tenir aquest espai per carregar piles!! Apunta-ho com si formés part dels estudis! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25