va ser bonic fins que va durar
Holaaa, port-ho quasi 1 any sense la que havia sigut la meva parella, la tinc oblidada ho aixo intento,algunes vegades tinc la necesitat de caure de tornar a fer-me la mateixa pregunta de : si no mages canviat d'institut segiria amb ell? Cada cop que es 14 caic i tinc necessitat de parli. Vam trencar perque la que era la "meva millor amiga" va liar-se amb ell, vaig pasar-ho malament despres de 1 any i mij amb la meva parella ho vam deixar, vaig acabar tenint depressió , era la primera vegada que m'enamorava, va ser amor a primera vista, ja fa 5 anys que el conec , el vaig coneixer en un torneig de futbol, i el 14 d'octubre de 2011 ens vam donar el primer petó i vam comensar a sortir. Nose que em passa ja ha passat quasi un any des de que ho vam deixar, i ens em vist 2 o 3 vegades a algunes festes , i just aquest dijous vam tornar a parlar i anamevm a quedar divendres, el meu millor amic es va enfadar amb mi perque el vaig tornar a parlar i anava a quedar amb ell despres de tot el que em va fer i a sobre anavem a quedar a casa i el meu millor amic pensa que ell intentará algu i vaig acabant sense quedar amb ell( ell es un any mes gran). Jo actualment estic enamorada ho aixo crec de un noi de la meva classe ,m'agrada molt, ell sap que m'agrada perque el meu millor amic i ell son amics i li va dir, i a sobre que ho sap em diu coses molt boniques m'obre cada dia per whats , em posa cors i tot aixo... tenim molta confiansa i ens asentem junts i nose que fer estic molt confosa, ell sent lo mateix que jo? Les meves amiges diuen que si que es nota , totes les clases junts ... vaig tindre 1 oportunitat de liarme amb ell a hallowen i la vaig desaprofitar per vergonya, i ell en decembre va comensar a sortir amb un altre... i es quan ell va saber que m'agradava pero era tard, i aquest divendres vam estar junts, va dirme wue anes on ell estava i desde el whats del meu millor amic em va obrir per saber on estava fins que ens vam trobar i el seu amic em va cridar i ell va cridarme i va dirme que vinges pero li vaig dir que vingi ell ens vam apropar i vam estar estona junts fins que vaig tindre que anarme, tots els detalls que fa els seus gestos i aixo nose wue signifiquen. AJUDEUMEEE SIUSPLAAAU, HE OBLIDAT A LA MEVA ANTIGA PARELLA JA? TINC UN EMBOLIC AML CAP, NOSE SI DE VERITAT MAGRADA EL ALTRE...
InterPersonal

Hola soulk14! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et diría que et donis un temps abans de fer un pas endavant. No és qUestió de prendre cap decisió rpecipitada si els teus sentiments no estan del tot definits. Vés deixant passar dies, sigues clara amb el segon noi dient-li que necessites prendre't les coses amb calma, intenta igualment estar separada del teu ex si valores que no t'ajuda estar amb ell, etc. Veuràs com a poc a poc vas trobant resposta, però els sentiments no es poden precipitar, van fent feina a poc a poc. Eli Aulet www.interpersonal.cat