Ajuda!
Hola, demanaria que no reveléssiu el meu nom, si us plau.
Bé tinc el cap una mica liat per dos coses:
1. Aquest estiu, estava per l'ask, una xarxa social, i li vaig fer una pregunta a un noi no recordo molt be el que però Bueno, la cosa es que ell em va agregar. El noi em va semblar guapo, i clar jo estava encantada de la vida. Bueno, la cosa estava en que sempre em fica cors i eso, i es maquíssim amb mi, diem de quedar però o ell no pot, o jo no puc. L’últim dia que no vam poder quedar va ser perquè un amic seu estava destrossat perquè l'havia deixat la novia, per una part em vaig enfadar (i ell em va comprendre, em va dir que ho entenia i que era millor deixar que no es volia picar amb mi) però per altre vaig pensar que era un noi molt atent! I Bueno, com no, m'ha acabat agradant algunes temporades, era com que m'atreia. No ho sé.
Com puc saber si es així amb totes les noies? Com se si realment vol quedar amb mi? Fa una setmana que no parlem i nose estic aquí que em falta algo...
2. L'altre cosa es que a mi per segon de la ESO m'agradava un noi, i Bueno com que ens portàvem molt be i això pues em vaig colar una mica per ell i Bueno, a vegades ens enfadàvem i això. Però fa poc, em va començar a dir "petita", les meves amigues diuen que sembla que em titànic sencer! Bueno, em diuen que em lii amb ell i això, però no soc de les que "s'aprofita" d'aquesta manera, a mes a mi ell, ja no margada! Però em diu coses tan mones que a vegades penso "així, que asdfghjk" Bueno som molt sincers l'un amb l'altre i sempre que pensem una cosa ens la diem o ens la preguntem sense miraments, Bueno la cosa esta en que em va dir que el posava. I des de que se que "li posso", dons començo a pensar en el fet de si li acabo molant de veritat. I per un costat penso que potser si que sortiria amb ell si em tornes a molar, sabeu? però per un altre penso que no vull! No vull perdre'l, perquè sempre que el necessito em consola i bfff...
Nose que fer en ningun dels casos! I m'hi passo el dia rumiant-t’ho... Que puc fer?
InterPersonal

Hola!! ser indecisa en temes del cor és normal, ja que quan tens més d'una persona que t'agrada o que desperta la teva atenció és molt guai!!!! Per altra banda has de vigilar que no siguis massa enamoradissa, m'explico: no pots ser que només perquè un noi et tracti bé o et consoli t'hi hagis d'embolicar o tenir-hi alguna cosa!! Has de saber diferenciar entre l'apreci i l'amor, és a dir, que t'agradi com és algú no vol dir que n'estiguis enamorada per tant, intenta anar a poc a poc, el temps a vegades ajuda a prendre la millor decisió. El noi amb el que t'escrius et té ben sorpresa perquè t'està tractant molt bé, però jo penso que tothom t'hauria de tractar bé, el que t'hauria de sorprendre és que et tractés malament, i tu no podràs saber com tracta a l'altra gent fins que el coneguis personalment, o sigui que tard o d'hora haureu de quedar i hauràs de coneixer-lo cara a cara i poc a poc aniràs descobrint com és realment.
El meu consell és que no corris, no tens cap pressa, deixa que els nois que et van al darrera es mostrin tal com son i no intentis analitzar cadascuna de les coses que feu junts, disfruta-les i punt i amb el temps, tranquil·la, n'hi haurà algun amb el que no en tindràs cap dubte.
Sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat