Estic prim.
Hola, venia a comntar-vos un tema. Els meus amics (jo també ho noto) em diuen que estic molt prim. No sé perquè, si menjo molt més que la majoria de la meva clase. La majoría de gent em diu coses de l'estil: “quina sort”, “a mi també m'agradaria”. Jo crec que si es trobessin en la mva situació seria lo contrari. Hi ha gent que li costa més aprimar-se, però a mi em passa el contrari. Em podeu donar algun tipus de consell de com guanyar pes? Aliments, esports... Saludable, no de l'estil de xixes, donuts, bollicaos... (Encara que també m'agraden. Per cert, jo ara mateix estic fent fútbol). Quan em vaig fer la revisió dels 14 el metge no va dir res, és simplement que no vull que s'em notin les costelles cada vegada que m'he de canviar al vestuari i tal... Això ja no és pel que diguin de mí, sinó per sentir-me bé amb mi mateix.
PD: Jo em trobo perfectament, no tinc cap malaltia ni res per l'estil.
PD x 2: Gràciees per toot.
Alba Garcia

Hola guapo!
Dius que estàs
molt prim, i que la gent del teu voltant també t’ho comenta.
Entenc que és una
cosa que et preocupi, i que no et deu ajudar gaire que et diguin coses com
aquestes, com si estar molt prim fos molt positiu. No és ni positiu ni negatiu,
és així i cadascú és com és!
Estem en una
societat on es valora molt “estar prim o estar prima” i és bastant incoherent
perquè cadascú té el cos que té.
El nostre consell
és que, si ja segueixes una dieta saludable i equilibrada, i fas esport, no et
queda res més que “esperar”. Pensa que estàs en una edat on el teu cos
experimentarà molts canvis, i a vegades els nois tardeu una mica més a fer el
canvi físic (créixer, guanyar pes...). Si et preocupa molt, podries anar al
metge per veure si et cal fer alguna cosa per guanya pes, però si a la revisió
no et van comentar res, es que deus estar bé.
Tens molta raó i
és molt important sentir-te bé amb tu mateix! Així que cada cop que et miris,
pots pensar que aquest és el teu cos ara, i pots estar atent als petits canvis
que va fent, per tornar-se un cos d’home adult.
Espero haver-te
ajudat i em sap greu però no hi ha trucs màgics per això que ens demanes!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org