Necessito consells per aclarir-me!
Us explico, fa un temps que no se ben be el k sentia per un amic, ara ja estic ben segura que me pillat d'ell, peró esk no se si jo li molo, pk quan ens veiem cara a cara hi han intercanvis de mirades i xerrem pero ens hem distansiat un mica, peró no es el mateix k x whats, per whats es super maco! Nose k fer pero el k no vulles perdre la seva amistat!
InterPersonal

Hola!! Si estàs segura que t'agrada hauràs d'esbrinar d'alguna manera que sent ell per tu. Si dius que cara a cara sembla que us heu distanciat pot ser que sigui perquè nota que tu li agrades i potser es talla una mica... Ara bé si per whats us podeu comunicar millor perquè no proves de parlar amb ell d'aquesta manera? A vegades quan l'amistat es converteix en amor pot arribar a fer molta més vergonya que si no hi havia amistat prèvia ja que el risc de no ser correspost pot fer perillar aquesta amistat i això fa que ens mostrem més prudents i distants. Però el que no pots fer és fer veure que no sents res ja que això a la llarga també faria malbé aquesta amistat.
O sigui, que li has de dir i esperar a veure com reacciona ell, és la única manera que tens per conservar la seva amistat.
Molta sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat