depresió
Hola, hem dic Miriam, ara mateix no tinc amics, l'altre dia hem vaig barallar am el meu "millor amic". Per la tarde del mateix dia vaig anar al parque amb unes amigues, ara son les meves BFF, vam fer un grup que es diu: nos atacan las locas XUXE'22. Ens vam fer fotos i les vaig pengar a Instagram amb un comentaria que della: #nos #atacan #las #locas #xuxe #22 ♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥. Al dia seguent la meva "millor amiga" hem diu que ya no era la seva BFF (ella tenia un grup en secret amb les meves altres "millors amigues" que es deia xuxe'35) perque he fet un grup amb les meves noves BFF i jo li he dit que jo tambe tinc dret a tindre mes amigues i fer un grup. A l'estona ve el meu "millor amic" i em diu lo seguent: "Quiero dejarte clara una cosa, te he dado muxas oportunidades, muxas no , muxíssimas, empezastes perdiendo a la anggie, ahora a mi , la Noelia la acabas de perder y asin seguiras perdiendo jente, hasta que te quedes sola, quiero dejarte claro que en mi vida ya no existes, estaba arto ya de ti y de tus tonterías, siempre llorando por todo, ellas son mas importantes que tu mil veces, perderas a todo el mundo asin, los perdones ya no sirven."
Ara hem vull anar del cole no vull tornar a aquell infern, tinc amiges en el cole pero perque seveix si quan sigui gran no les tornare a veure perque un dia o un altre cadascu tomara el seu cami. Necesito fer mes amics i no tonar a veure el meus "amics de tota la vida".
InterPersonal

Hola directioner forever young. Sóc l'Assumpta.
Buff! Quin lio amb els i les amigues, oi'?. Entenc que estiguis una mica trista i "perduda". Les amistats són importants al llarg de tota la vida, però a la teva edat (adolescència, juventut) encara més. A mesura que vagis fent-te gran veuràs que no sempre es mantenen això "dels amics de tota la vida". Però també veuràs i comprobaràs que en vas fent de nous (amb els estudis, les feines, els veïns, etc.). Hi ha poca gent que mantingui igual com abans la seva relació d'amistat amb els primers amics i amigues. Per tant, intenta animar-te, que això de ben segur que a tu també et passa. Una cosa molt important: un vertader amic o amiga no ha de prohibir-te que tu et relacionis amb altres persones i hi facis noves amistats, l'amistat vol dir acceptació i llibertat, no prohibició i amenaces. M'entens?
Gràcies per la teva confiança. Segur que sempre tindràs amics i amigues.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat