Els nois
Conec a un noi però que encara no el conec en persona, però una amiga meva l'ha vist en persona així que sé que és real. El que passa és que em sembla molt cuqui perquè em diu coses monis i tal, però és que clar físicament no m'atrau gaire. Encara que jo sóc de les persones que no em fixo 100% físicament, però per estar amb una persona ha de ser guapo crec jo.
En fi, que quan em diu coses boniques doncs somric i em fa feliç. Però quan veig algun comentari que ha fet a una foto d'una noia i li diu "guapa" em poso gelosa... I avui li vaig passar una foto d'una parella dient-li "Vull això ja." I diu "Jo també!" I li dic "Amb qui?" I em diu "Amb una noia de la meva classe". I clar... em va sentir malament. Passo de que em digui "piropos" i després que li moli una altre. I jo no sé que sento ni sé que fer... Ajuda!
InterPersonal

Hola Anònima_Directioner22. Sóc l'Assumpta.
A tots i a totes ens agrada que ens diguin coses maques, que estiguin per nosaltres, etc. Això ho entenc perfectament. Per un cantó dius que no t'atrau gaire, i que per tu és força important el tema del físic, i per l'altre que et poses gelosa quan li diu algun piropo a una altra noia...Primer de tot, cal que sàpigues què t'agrada a tu d'aquest noi, potser només el fet que et tiri priropos però res més. O potser creus que et pot arribar a agradar més...De fet, si ja has fet el pas de dir-li "vull això ja" referint-te a la foto d'una parella és que vols alguna cosa més, no?. Segueix per aquí i a veure què passa. Però, ara per ara, si no hi ha res, no li pots retreure que li digui "guapa" a una altra noia. I si veus que a ell el què li agrada és això d'anar jugant amb totes...ja saps què et toca fer.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat