Enamorada d'un noi que no sap ni que existeixo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola Adolacents.cat,
Fa temps que estic pillada per un noi i ara va a la meva classe, però no parlem gaire i ell no sap ni que existeixo, per dir-ho així, i a més jo soc bastant tímida pel tema de parlar amb ell.
A vegades tinc ganes d' obrir-lo pel Watts però el final m' arrepanteixo i no l' obro. Nosé com fer-li saber que m' agrada i per aixó agrairia que m' ajudesiu.
AJUDA!!!!
Gràcies
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta.
Doncs comença a deixar de pensar que ets tímida (ja t'entenc eh...) i fes alguna cosa. La primera vegada que parlis amb ell tampoc li has dir que estàs boja per ell i que t'agrada tant...Pots treure altres temes de conversa per apropar-t'hi, o fer servir la comunicació no verbal per fer-li saber que existeixes, tal i com ho expresses tu (mirades, moviments, parlar amb algú més quan ell estigui per allà, etc.). I el whatts també és una bona opció per començar, no?. No tinguis por a fer-ho malament ni a la seva reacció. Si no ho proves, el "NO" ja el tens. I també és una bona manera per anar-lo coneixent més tu i saber si realment t'agrada tant.
Gràcies per la teva confiança. Endavant!!!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat