Em torna BOJA!
Hola Elena, bona tarda o matí, depén de la hora en la que estiguis llegint això.
Sóc l'Ari, tinc 15 anys (quasi 16) i faig 4rt d'ESO. I tinc un dubte, o follón mental, que m'agradaria que em donguesis consell.
Fa un parell de setmanes una amiga meva (li direm X) em va dir que un noi (Ell serà la Y) li havia demanat el meu numero de telefon per parlar per whats. Jo li vaig donar via lliure perque li dongués. Aquell mateix dia em va obrir pel whats, un noi encantador dos anys més gran que jo. Encara que, em va començar a tirar la canya i, tonta de mi, li vaig seguir el rollo. Vam comnçar a parlar i al cap d'un parell de dies va pillar una borratxera de cuidado, i em va començar a enviar coses super pujades de tó però tampoc li vaig donar molta importància. Al dia següent estava molt borde. Vam xerar una mica i li va passar. Vam continuar parlant i em deia que no la volia cagar amb més ties, que s'esforçaria peri mi i jo em vaig començar a colar per ell. Vam parlar per telefon un parell de cops i fins i tot em va dir que em començava a estimar. Vam decidir de quedar però avans d'això li van treure el telefon per culpa les males notes. Li vaig preguntar a un amic seu per whats aviam si podia parlar amb ell i em va dir que si. Li vaig preguntar aviam que quan li tornarien el móbil i em va dir que d'aqui molt temps, que no podriem parlar de cap manera. També em va dir que no hagués quedat amb mi, no volia res amb mi, només em tenia com amiga. Però això no sé si m'ho deia el "Y" o el seu amic... Ara estic super rallada, no puc parlar amb ell de cap manera i passo el rato mirant les nostres conversacions. No sé quan tindrà telefon i sento que ell és el meu noi perque és el meu prototip, no tinc ulls per a cap més. AJUDA!!!!!!!!!!!!!!!
InterPersonal

Hola Ari. Sóc l'Assumpta.
Ja entenc que el tema del whats és molt important per relacionar-nos avui dia...però...tu el coneixes oi aquest noi?. Vull dir, que us heu vist o us veieu cara a cara...o no?. Crec que sí, pel què dius de la borratxera, etc. Per què no intentes parlar amb ell "en vivo y en directo" que es diu. D'aquesta manera també sabràs la veritat en relació al què et va dir el seu amic, que només et volia com una amiga. Només una coseta: no dubto que t'agradi aquest noi, però, pensa que quan més difícils se'ns posen les coses de vegades més les desitgem...i potser les desitgem tant, més perquè no les podem tenir que no pas pel què ens agraden realment. T'ho dic perquè això passa i ho tinguis en compte.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat