nostalgia
hola tinc un problema bastant gran que em porta torturant durant mol de temps i es que trobo mol a faltar a una noia que vaig coneixer fa mol de temps per internet ella es de ciutat de mexic i jo d'aqui ens vem coneixer en una web de facebook ara fa com 2 anys ens vem fer mol amics i realment e de dir que potser no ens veiem pero era genial parlar amb ella com que quan ella es conectava aqui ja era mol tard sempre em conectava d'amagat sense que mons pares senteressin fins mol tard per parlar amb ella es va tornar en la meva millor amiga jo soc de pocs amics i realment puc assegurar que ella va omplir tota la tristesa que sentia perque el fet de tenir pocs amics i quan dic pocs em refereixo a que aquets pocs casi que passaven de mi i passen de mi la nostra amistat va ser mol forta i vem acabar tenint una relació a distancia i sinserament va ser mol millor que una relacio real ens dedicavem coses, ens feiem videos, ens explicavem la vida i parlavem de veurens en un futur pero la cosa va canviar aquest estiu passat vem tallar per distancia i el cas es que vem jurar que mai per res del mon deixariem de ser amics perque el que ens unia era tant fort que no podiem soportar deixar-nos de costat suposo que no va ser una amistat normal jeje ella era especial saps? pero va comensar el batchillerat i tot va canviar ella va anar a un altre institut i va coneixer gent cada cop parlavem menys i ara ja ni ens parlem el cas es que tinc molta nostalgia perque la recordo i no puc ni dormir no sen va del meu cap la estimava massa es com si tarranquesin un tros de pell el dolor es inmens i tinc por a que la promesa que ens vem fer acabi en l'oblit que puc fer? U.U
InterPersonal

Hola. Sóc l'Assumpta.
Entenc perfectament que et sentis així. Quan has conegut una persona amb qui t'hi avens tant i et fa sentir tant bé...tens por de perdre-la i intentes aferrar-t'hi al màxim. Com bé tu dius, les relacions a distància sovint costen de portar; i més, quan hi ha "tanta distància". Però no sempre acaben malament. Jo conec vàries parelles, i també amics, que s'han conegut per Internet sent de llocs molt distants. Per tant, no ho donis per perdut.
Pot ser que ella s'hagi distanciat de tu per "x" motius, però...i tu? has intentat tornar-te a posar en contacte amb ella i explicar-li això que sents, això que m'expliques a mi?. Per què no ho proves?. El "NO" ja el tens sense fer res. No tinguis por a que ella no et respongui de la mateixa manera. Potser no vol exactament el què vols tu però podeu seguir sent amics, tal i com vau dir, no?.
Gràcies per la teva confiança. Ànims, segur que te'n surts.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat