.
Aquets ultims mesos he estat molt confusa, primer me va comensar a agradar un noi de 3r d'eso, sempre parlavem i ens reiam de tot:') i eram molt amics, a l'hora de pati sempre venia a parlar amb mi i a l'hora de dinar smepre m'esperava amb els seus amics a la porta, bueno, ell ara te novia i la seva novia me va agafar gelos, no enteng el perque si soc 3 anys mes petita que ells! pero me va agafar gelos i un dia em va venir a dir que deixi al seu novio en pau, que si li torno a obrir me pica, etc. Des de aquell dia ja no parlo amb ell pero encara m'espera a l'hora de dianar amb els seus amics i a l'hora de pati encara me ve avegades. Fa poc ja em vaig oblidar d'ell, pero, vaig coneixer un noi de 2n que es molt maco! i sempre me diu que soc guapa, o em diu amor, etc. i esque estic molt confusa perque un amic del noi de 3r tambe em cau genial i sembla molt maco, m'ajuda smepre i avegades ens enviem cors, no se que fer, nose quin dels 2 es millor per mi:$
InterPersonal

Hola!! Per molt agobiada que estiguis pensa que tens molta sort per poder escollir, sempre és millor tenir a qui escollir que no tenir ningú que et vagi al darrera, no? De totes maneres, jo no et puc ajudar a dir-te qui és millor que escullis, això només ho pots fer tu i per més que vulguis fer-ho d'una manera raonada en aquests tipus de coses, el cor sempre mana. El meu consell és que escoltis el teu cor per saber quin dels dos t'agrada més. Ara bé, no cal que corris, agafa't el temps que necessitis ja que com més els coneixis més sabràs qui t'agrada més.
Molta sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat