Massa prima?
hola, sóc una noia que fa molt esport, faig bàsquet i d'alt nivell, el que passa es que vec a totes les noies del meu equip , tant de bàsquet com de insti, amb braços forts i cames musculades i jo amb braços primets i cames llargues, peró sense múscul, no m'agraden gens els meus braços, ni m'agradava anar pel setembre al insti amb màniga curta ni tirants, que puc fer per millorar la imatge??
GRÀCIES!
Alba Garcia

Hola guapa!
Ens expliques que et veus massa prima, en comparació amb algunes companyes teves, que t'agradaria potser tenir una mica més de múscul, i que fins i tot fa cosa anar amb màniga curta!
Primer: Pensa que a la teva edat el teu cos s'està desenvolupant, segurament aviat començaràs a notar canvis amb l'inici de la pubertat.
Segon: Cadascú té el cos que té! Si ets una noia de constitució prima segurament el teu cos no pot canviar gaire! Pensa que la forma del nostre cos ve determinat per una gran part genètica.
Tercer: El més important és que puguis acceptar i estimar el teu cos tal i com ets, i que no l'hagis de tapar! Segurament al setembre a les classes feia molta calor encara, i devia ser molt incòmode anar amb màniga llarga.
Pensa que el teu cos et permet fer moltes coses! Segur que t'encanta el bàsquet i gràcies al cos que tens ho pots fer, així que en comptes de seguir dient el que no t'agrada d'ell, perquè no canvies la manera en com el mires? :)
Espero haver-te ajudat!
Un petonet!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org